Hyvästele huonot myyntikuukaudet!

Markkinointistrategiasi hioutuminen MEP:n avulla on mukavaa katseltavaa, sillä tämän järjestelmän avulla saat myyntisi varmasti nousuun. 

SomePalvelut MEP on ratkaisu, joka on kehitetty ennenäkemättömäksi myyntityökaluksi yrityksille. Olemme kehittäneet ja luoneet ratkaisun, jonka avulla tiedät tasan tarkkaan, kuka on kiinnostunut tuotteestasi tai palvelustasi.

MEP:n ansiosta arvalla heitetyt kylmäsoitot ja tuurin varassa olevat markkinointikampanjat ovat historiaa. MEP hyödyntää markkinoiden moderneimpia ja edistyneimpiä digimarkkinointimetodeja. 

Yksinkertaisesti MEP hyödyntää erilaisia asiakassegmentointialgoritmeja, jotka tunnistavat asiakkaan käyttäytymisen tuotteidesi/palveluidesi ympärillä. Järjestelmä ei pelkästään kerro, kuka on oikea henkilö lähestyä, vaan kertoo myös parhaan tilanteen kohdistaa eri kanavien markkinointiviestintää asiakkaalle.

 

MEP-järjestelmä raportoi viikoittain asiakkaiden käyttäytymisestä, pisteyttäen asiakkaat asteikolla 1 – 10. Markkinointitiimisi pystyy siten ohjaamaan markkinointiviestinnän juuri oikeille henkilöille, sekä viestintää pystyy segmentoimaan asiakkaiden pisteytyksen mukaisesti.

MEP-järjestelmä seuraa älykkäästi asiakkaan käyttäytymistä palvelussasi, ja raportoi myös asiakkaan tyytymättömyyden palveluun. Näin huomaat nopeammin palvelusi ongelmakohdat, ja pystyt vaikuttamaan niihin tehokkaasti.

 

Markkinointistrategiasi hioutuminen MEP:n avulla on mukavaa katseltavaa, sillä tämän järjestelmän avulla saat myyntisi varmasti nousuun. 

MEP on myös siitä kätevä järjestelmä, että se integroituu helposti nykyisen markkinointistrategiasi yhteyteen. Mikäli haluat ottaa MEP-järjestelmän käyttöön, mutta sinulla ei ole valmista markkinointistrategiaa, SomePalvelut luo sen puolestasi toimimaan saumattomasti MEP:n kanssa yhteen.

MEP-järjestelmän käyttöönoton yhteydessä otamme siis yrityksesi digimarkkinointikanavat kokonaisuutena haltuumme ja sovitamme nykyisen järjestelmän MEP-strategiaan.
Järjestelmä rakentuu internetiin noin viikossa, ja tuottaa näkyviä tuloksia jopa ensimmäisen käyttökuukauden aikana.

 

Kuinka MEP toimii?

 

Lyhyesti:

  1. MEP pisteyttää asiakkaasi seuraamamme datan perusteella. Voimme jaotella asiakkaat kylmimmistä prospekteista kuumimpiin liideihin, jotka tekevät suurella todennäköisyydellä kaupan. Tiedämme täten tasan tarkkaan, milloin myyntiosastosi kannattaa olla yhteydessä asiakkaaseen.
  1. MEP ohjaa kuluttajan internetissä oikealle ostopolulle ja saa hänet tekemään ostoja normaalia enemmän pisteytyksen mahdollistaman paremman ymmärryksen ansiosta.
  2. Järjestelmä tuo itsessään asiakkaat luoksesi, ja saa heidät jopa ottamaan yritykseenne itse yhteyttä.

     

MEP-järjestelmä perustuu konkreettiseen datan keräämiseen asiakkaista. Tätä dataa hyödynnetään tehokkaasti kuluttajaymmärryksen saavuttamiseksi.
Järjestelmän syvin tarkoitus on tarkkaan suunnitellun markkinointisisällön avulla nostaa asiakkaan pisteytys luvusta 0 lukuun 7, jolloin asiakas on mahdollisimman tietoinen yrityksestäsi, ja valmis houkuteltavaksi kauppaan.

Saamme myös tarkkaa dataa siitä, mistä tuotteesta kuluttajat ovat eniten kiinnostuneita, joka mahdollistaa liiketoiminnan operatiivisen kehityksen markkinoinnin ohella.

Jos olet valmis astumaan markkinointiautomaation maailmaan, tutustu MEP-työkaluun tilaamalla ilmainen demo!

Lähde: asiakassegmentointi