Mieti tarkkaan, millaista sisältöä haluat tuottaa

Oli kyse sitten facebook-postauksista, Instagram-kuvista tai pelkistä Twitteriin kirjoitetuista lyhyistä julkaisuista, on sisältö yhä silti kuningas markkinoinnissa. Nykyään some nojaa vahvasti visuaalisuuteen, joten kuvat ja videot ovat avainasemassa näyttävän Instagram-sivun ja Facebook-postausten tuottamisessa. Yrityksesi voi julkaista sisältöä tuotteisiin tai palveluhinsa liittyen, mutta myös inhimillisempää sisältöä kannattaa harkita. Henkilöstöesittelyt sekä kuvat yrityksen tapahtumista ja toimitiloista luovat tuttavuuden tunnetta kuluttajan ja yrityksen välille. 

Sisällöntuotosta:

Tietokone ikoni

Tehokkaan sisällöntuotannon saavuttamiseksi tulee määritellä tarkkaan, mitä sometyökaluja haluaa käyttää, ja kuinka niitä haluaa hyödyntää. Tässäkin kannattaa pitää mielessä resurssien mahdollisimman tehokas allokointi, sillä jokaista mahdollista somealustaa on mahdotonta hyödyntää tehokkaasti pienellä sometiimillä. Kunnollisella toimialan ja kohderyhmän analysoinnilla saadaan valittua se järkevin sisältöstrategia

MUISTA ASIAKKAAT

Moni yrittäjä puhuu erittäin paljon yrityksestään ja itsestään somessa, mutta harva muistaa aidosti keskittyä asiakkaisiin. Ihmiset haluavat oikeasti tulla kuulluksi ja olla vuorovaikutuksessa yritysten kanssa. Panosta siis rohkeasti asiakaspalveluun ja somessa tapahtuvaankeskusteluun asiakkaittesi – ja potentiaalisten asiakkaittesi kanssa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *